Cand vine vorba de soarta mea, sunt foarte multe aspecte pe care nu le pot controla; dar exista si unele lucruri care imi cad chiar mie in grija. E de datoria mea sa cumpar anumite bilete de loterie, sporindu-mi in felul asta sansele de a fi multumita. Eu decid cum imi petrec timpul, cu cine interactionez, cu cine imi impart corpul si viata si energia si banii. Eu decid ce mananc si ce citesc si ce studiez. Eu aleg cum voi privi circumstantele nefericite din viata mea-fie ca pe niste nenorociri, fie ca pe niste ocazii de a evolua (si in situatiile in care, din cauza ca imi plang prea tare de mila, nu ma pot ridica pana la cota cea mai inalta a optimismului, pot incerca sa imi schimb punctul de vedere). Eu imi aleg cuvintele si tonul cu care ma adresez celorlalti. si, cel mai important, eu imi aleg ce gandesc…

(Ealizabeth Gilbert-INDIA-“Mananca, Roaga-te, Iubeste”)

