De foarte mult timp, zi de zi ofer toleranta in cantitati industriale…ieri un pic, azi mai mult, maine si mai mult…

Zi de zi tolerz oameni suparati pe strada care ma lovesc in timp ce trec pe langa mine fara nici macar sa schiteze un gest de parere de rau,  taximetristi care in loc de 5 minute ajung in 10 si ei nu au nicio vina – domnisoara de la centrala este retardata si nu stie sa comunice…

Vintage Life

Tolerez…

la telefon aberatiile debitate de clientii mei, doamne si domnisoare frustrate de la RCS, mailuri care imi vand pilule pentru “scula” sculata non-stop, oferte imbatabile de Craciun si Revlion pe minunatele partii ale Predealului paradisiac romanesc, lazi frigorifice in care as pute depozita si un mort daca as face rost de unul, televizoare pe care as putea dormi la ce diagonala au, tablete care tin loc si de aragaz daca ma chinui putin, carti pentru copii si accesorii de la Dior si toate de la EMAG! Jesus!!! De cand EMAG-ul s-a transformat in Dragonul Rosu?…

Tolerez…

chelneri care habar nu au ce au in meniu,  imi aduc mancarea cu o scarba (pe care am comandat-o acum 1h) de parca le sunt datoare cu cel putin 1000 de Euro si eu habar nu am… culmea! daca nu le las bacsis ma mai si injura cu privirea dorindu-mi o seara minunata…

Tolerez…

prostia barbatilor care inseala si se intreaba de ce le parasesc nevestele, neveste care se plang toata ziua ca s-au maritat cu un dobitoc care nu stie decat sa bea toata ziua cu prietenii si uita ca are si 3 progenituri acasa care trebuie spalate, hranite si duse la culcare, femei care sunt un fel de Xena reloaded, dar sunt disperate sa se casatoreasca cu primul care le iese in cale – doar sa se marite,  barbati care sunt in cautare jumatatii perfecte dupa modelul cu cat mai tampa si se prinde mai greu cu atat mai bine, femei care se complac in rolul sotiei perfecte care are o familie fericita, iar realitatea este cu totul alta…

Tolerez…

apeluri telefonice prin intermediul carora diversi oameni incearca sa imi vanda ceva: asigurari de viata sau mai bine-zis de moarte, rate pentru ultima casa, caci pentru prima cred ca mi-a cam expirat termenul,… Rosia Montana, eutanasierea cainilor, copiii strazii care nu au posibilitatea sa mearga la scoala pentru ca parintii dau toti banii pe bautura si urmeaza partea mea preferata: nici macar propriul gunoi nu mai pot sa mi-l arunc singura pentru ca de fiecare data cand fac acest lucru un familion de tigani ma asteapta la tomberoane gata sa scotoceasca prin mizeria din gunoiul meu ca sa vada ce am mancat, de unde imi fac cumparaturile, cate absorbante am folosit de cand am aruncat gunoiul ultima data, daca m-am simtit bine noaptea trecuta si daca a fost cu finalizare si totul in numele sperantei ca se va gasi ceva si pentru ei! Pe bune?

Da! Eu sunt cea care  tolerez ca niste oameni cu mainile murdare sa  scormoneasca in mizeria si in viata mea!

Societatea in care traim sufera

de dramaturgie cronica si scenarita acuta…

Perfect Wife

Toata lumea se plange ca viata e de cacat, ca banii is putini, ca sefu’ este un prost si jumatate, ca angajatul nu face nimic si sta la cafele si tigari, ca iarna nu-i ca vara, ca e nasol ca ploua, ca s-au scumpit benzina…Da de ce nu ma suni sa ma intrebi de sanatate? Da de ce nu ma inviti si pe mine la o cafea la tine acasa? Da de ce nu mananc carne? …ca e laie, ca-i balaie…. Si toti jucam niste roluri exceptionale, cel putin de printi si printese de Qatar!

Suntem o natie de plangaciosi! Asta suntem!… si ne complacem in nemultumirea noastra zilnica…Si ce ne place sa ne scaldam in propriul marasm si sa coclim in el pana nu mai putem!

Zilnic cineva ma invata cum sa traiesc, ce sa fac si cum sa fac,…desi eu nu am cerut sfatul nimanui!

Nu mai vreau sa tolerez…nimic si pe nimeni!

Vreau sa traiesc dupa regulile mele!

Sunt Eva…si nu traiesc in Paradis, dar nu te atinge de viata mea cu mainile tale murdare!
Si apropo,  nu mai ofer toleranta… nu mai am pe stoc.
 
Sursa Foto Vintage Life
