Cine a zis ca mancarea de post e lipsita de gust si de savoare sa taca si sa nu mai deschida gura niciodata. Daca nu se poate abtine, sa isi lipeasca gura cu banda adeziva, sau mai bine cu picatura, ca sa n-o mai deschida niciodata.

Ieri m-am trezit cu o pofta nebuna de ciuperci carnoase pe care sa pun ceva consistent si aromat. Cum de naut sunt satula pentru ca jumatatea mea ne-sforaitoare a dezvoltat o dependenta pentru falafelul la cuptor de am mancat in ultimele 2 luni de mi-a iesit pe ochi, lintea rosie de pe raft mi-a facut cu ochiul si am facut-o starleta de cinema la pranz. Am bucatarit un pateu de linte cu iz de leurda si turmenic ca in cele mai bune case de la Paris.

Lintea starleta de cinema23_1799874587_nIn rolurile principale:

Linte rosie – 300 g

Leurda – 100 g

Turmenic – 1 l-ta

Chili – un varf de cutit

Suc de lamaie – 3-4 linguri

Sare – dupa gust

Liniste in platou…Se filmeaza!

Scena #1: Lintea spalata bine se pune la fiert

Scena #2: Dupa ce da apa in fiert in 15-20min lintea este fiarta

Scena #3: Se scurge bine apa

Scena #4: Se adauga condimentele: sare, turmenic, chili si sucul de lamaie

Scena #5: Intra in actiune blenderul vertical direct in cratita in care a fiert lintea. Vrum-vrum

Scena #6: Se spala frunzele de leurda, se toaca marunt si se adauga peste lintea condimentata si pasata

Scena #7: Blender, actiune! Vrum-vrum

Generic de final: Exact cum imi era pofta am pus pateul de linte in niste palarii carnoase de ciuperci si am decorat cu masline verzi.  Am mai incropit repede o salata de spanac cu rosii, ceapa verde si gulie pe care am devorat-o alaturi de starul de cinema – Le Pate de Linte. Viziune cinematografica de Cannes si gust de Oscar. Recomand cu mare drag!

Timp de preparare: 30min
Grad de dificultate: foarte usor
 

This slideshow requires JavaScript.

