Daca ar fi sa descriu intr-un singur cuvant ziua a 4-a de la Veg Fest, acesta ar fi FRUNZE

19:00 – 21:00 Conferinta nutritie Sportul si alimentatia vegetariana, cu TANIA BORDIANU

Pe Tania mi-am dorit foarte mult sa o vad LIVE, caci inregistrata pe sticla am tot vazut-o la DigiSport si ce-i al ei, e pus deoparte. Si cum eu nu mai am televizor pentru ca am renuntat la el de buna voie si nesilita de nimeni, iata ca  a venit ziua sa o vad pe Tania in carne si oase.

Mi-e draga Tania pentru ca debordeaza de mult bun simt, bucurie, echilibru si logica in tot ce sustine ea despre alimentatie si sport. Unde mai pui ca e si moldoveanca de-a mea :si moldoveanca la moldoveanca da din coada :P. Lucruri noi nu am aflat ieri, doar  informatii generale despre alimentatia echilibrata si sport pe care un vegetarian informat le cunoaste.

Naturala, zambitoare si haotica in discursul sau, Tania a impartasit cu noi sfaturi practice referitoare la ce, cand, cum si de ce sa mananci si ce, cand, cum si de ce sa faci sport. si ne-a “innebunit” cu frunzele verzi 🙂

Tania este literalmente obsedata de frunze verzi si a incercat cumva sa ne “infecteze” cu acest “virus” si pe noi, cei prezenti La Veg Fest  Si mai are un vis care e cu impact social si trebuie impartasit: Tania viseaza sa desfiinteze toate cuptoarele cu microunde existente in toate birourile din Bucuresti si le-ar dota cu blendere astfel incat toata lumea sa se bucure de smoothie-uri zilnic! Tania, daca dai drumu’la acest proiect, conteaza pe mine, ma ofer voluntara de pe acum!

P.S. Am mai mancat niste briose vegane, ciocolata raw si tort cu fructe de padure de la Dulce Bun Saatos care au mers direct la suflet! 

