Eclerele, savarinele, torturile cu frisca si ciocolata, nu mai sunt demult o “placere” pentru mine. Am nevoie de un desert special, care sa imi satisfaca nu doar creierul si pupilele gustative, dar si creativitatea.

In weekend bucatarim un desert raw sanatos, creativ si foarte usor de pregatit!

DSC_0831DSC_0839DSC_0840DSC_0844DSC_0847DSC_0849DSC_0852

In timp ce gogosile de aluat se odihnesc in frigider, am preparat crema de visine…

DSC_0860DSC_0861

Ca sa nu se oxideze si sa nu isi piarda din culoare, am adaugat in crema o lingurita de suc de lamaie.

Si am continuat cu gogosile…

DSC_0854DSC_0853DSC_0856

DSC_0858 - Copy

Am turnat cu grija crema de visine peste gogosile din pahar, am ornat totul cu o visina cocheta si gata!

Cat timp desertul a stat la frigider, l-am cautat pe Chris de Burgh in spatiul intergalactic al internetului. Culmea e ca l-am gasit si l-am rugat sa imi cante un blues…

Am dansat pe Lady in Red cu desertul prin casa…

Gustul dulce al gogosilor si cel acru al visinilor s-au imbinat perfect cu ritmul de blues, iar paharul cu picior made my day!

DSC_0865

Inspiratie: 1001Vegetarieni, TheKitchn
