Hello veggie buddies, dar nu numai…

Anul acesta s-au facut 3 ani de cand am luat decizia sa fiu mai sanatoasa, mai frumoasa, mai toleranta, mai fericita si mai umana.

Nu stiu daca faptul ca am ales sa nu mai manac carne  e de vina, dar viata mea s-a schimbat foarte mult in ultimii 3 ani. Dramatic as putea sa spun… si pot sa mai spun cu mana pe suflet…probabil este cea mai buna hotarare pe care am luat-o si mi-am schimbat viata in bine! De aceea pe data de 1 Octombrie voi sarbatori ziua mea si ziua altor cateva mii de vegetarieni si vegani din Bucuresti la evenimentul organizat de Asociatia Vegetarienilor din Romania!

Ziua Internationala a Vegetarienilor

1-octombrie

Cand? 

Joi, 1 Octombrie 2015, ora 19:00

Unde?

Connect Hub, Blvd Dacia nr 99, et. 4 si 5

De ce?

Pentru ca viata e frumoasa cand iei decizii sanatoase si pentru ca ai ocazia sa ii cunosti LIVE intr-o conferinta de exceptie pe Tania Bordianu ( Retete sanatoase cu Tania), Haplea Fructaliu (Calin Cyfer)  si Mademoiselle Coco ( cofetaria raw-vegana Rawcoco). Cei 3 invitati ne vor povesti cum au devenit vegetarieni sau vegani si vor raspunde la toate intrebarile si curiozitatile din sala!

Evenimentul este GRATUIT si locurile sunt LIMITATE!

Trimite un email la adelina@1001vegetarieni.ro si rezerva-ti locul chiar ACUM!

Vrei mai multe detalii? Le gasesti pe pagina de facebook a evenimentului.

Eu, Tania, Haplea Fructaliu si Mademoiselle Coco vom fi acolo! Hai si tu!

Credit foto: Facebook: Rawcoco, Haplea Fructaliu, Retete  sanatoase cu Tania, Republica Bio
