Hai sa fim seriosi! Cati dintre voi mananca sfecla rosie?

Inainte sa devin vegetariana o mancam iarna in borsul rosu, preferatul meu si eventual intr- salata cu cartofi, morcovi si mazare si cam atat! Gustul ei puternic si pamantiu in forma cruda nu m-a atras niciodata. Daaaar…

odata ce mi-am luat storcatorul de fructe si am descoperit sucurile! Sucul de sfecla cu mere a devenit unul dintre preferatele mele! E energizant si suuuper bun!

salata-rouge

Mai tarziu am descoperit frunzele si tulpinile de sfecla pe care le folosesc la suc si smoothie, dar si in ciorba de legume si salata de frunze verzi. Si sa nu uit de sfecla coapta la cuptor care este dulce si fina si,,, salata rouge. si tapenade de sfecla cu masline… sibriosele cu sfecla! O nebunie!

Ideea este ca alternative exista, trebuie doar sa iti doresti si sa nu il iei pe NU in brate!

MAGENTA IS MAGIC

Medicii naturopati recomanda sa consumi radacinoasa magenta cat de des poti, mai ales in sezonul rece cand alternativele legumelor scad drastic la numar, motivele fiind:

  1. Este adjuvant foarte bun in tratarea anemiei si leucemiei
  2. Mentine diabetul sub control datorita indicelui glicemic scazut (atentie!  in stare cruda)
  3. Reduce colesterolul
  4. Regleaza tensiunea arteriala
  5. Previne surmenarea corpului datorita efectului de crestere a nivelului energetic din organism
  6. Trateaza cu succes sindromul oboselii cronice.

AFLA DE CE ESTE BINE SA BEI SUC DE SFECLA ROSIE?

Sursa foto: Jubirica & Free Digital Photos
