Eu sunt innebunita dupa telina. Ador mirosul de telina cruda data prin razatoare, aroma de telina fiarta care invaluie bucataria, devorez bucatele de telina crantzanitoare sub forma de gustare

si imi place la nebunie izul de telina din fresh-ul cu mere. Altfel spus, iubesc telina. Este radacinoasa mea preferata. De aceea pentru astazi am o reteta de supa crema super simpla si naucitor de gustoasa.

Ingrediente supaIngrediente easy-peasy

Radacina de telina – 1 buc mare

Ceapa alba – 4 buc mari

Morcovi – 2 bucati medii

Smantana lichida – 200ml

Sare&Piper alb – dupa gust

Ceva verdeata pentru culoare, aroma si decor. Eu am ales leurda pentru ca se potriveste ca o manusa cu aroma si gustul de telina. La fel de bine merge si cu patrunjel. In  loc de smantana se poate folosi cu acelasi succes lapte de cocos sau lapte de soia vascos si astfel avem varianta vegana a supei.

Se curata, se taie si se arunca in cratita…

cele 3 ingrediente de baza. Se toarna apa cat sa le acopere. Se pune capacul si se fierbe la foc mic. Legumele fierte se paseaza cu blenderul vertical bine de tot. Se adauga smantana lichida sau laptele vegetal si condimentele. Se da in clocot. Et voila! Supa crema este gata.

Se serveste aburinda cu fasii de leurda sau patrunjel tocat. O nebunie!

Desi aparatul foto nu va reusi niciodata sa surprinda in totalitate ceea ce vede ochiul uman, nu mai vorbim de gust, miros si arome, fotografiile de mai jos spun o poveste despre supa easy-peasy.

Credit Foto: Jubirica

Like&Share daca am reusit sa iti trezesc macar o emotie, un gust, o aroma…

