Au trecut zilele cand micul meu dejun din timpul saptamanii era acelasi: fulgi de ovaz cu gem de coacaze sau zmeura, iar in weekend ma delectam cu omleta, paine cu unt sau friganele si alte nebunii.

De vreo 2 ani incoace am descoperit smoothie-ul care din punctul meu de vedere este cea mai indicata forma de mic dejun care se prepara repede, hidrateaza si ofera corpului fibrele necesare pentru un tranzit intestinal fara niciun fel de probleme.

Dimineata corpul nostru are nevoie de energie, iar acest lucru nu este posibil cu oua ochiuri, cereale cu lapte sau paine cu unt pentru ca toata energia va fi redirectionata pentru prelucrarea hranei. Solutia? Alege sa bei smoothie. Il poti bea chiar si in drum spre serviciu.

4 Ingrediente si chop-chop

CHLORELLA (2)Mere – 4 buc

Suc de lamaie – obtinut din 1/2 buc

Spirulina – 1 lingurita

Apa – dupa bunul plac

Se face simplu cat ai spune vrum-vrum… in blender

  1. Merele se decojesc si se taie bucati
  2. Lamaia se stoarce pana se obtine tot sucul din ea
  3. Se adauga pudra de spirulina si apa cat sa acopere compozitia
  4. Se proceseaza la blender pana la omogenizare

Inainte de servire  se verifica consistenta. In functie de doleante se mai adauga apa sau nu.

Spirulina are un gust usor intepator, nici mirosul de balta nu te imbie sa te imprietenesti cu ea, dar in combinatie cu mar si lamaie, intepaturile se atenueaza. Bautura obtinuta are o culoare verde oceanica si un gust varatic pe care eu le ador. De va e dor de vara, de mare sau de ocean, recomand cu drag Green Spa pentru dimineti energice de toamna sau orice alt anotimp!

Like&Share if you care!

Foto: Jubirica
Advertisements