Tare as vrea sa ma trezesc intr-o dimineata pe o bucata de plaja pustiita, sub un cocotier, cu o coliba minimalista langa, sa inspir izul oceanului si o nuca de cocos sa imi cada din cocotier, direct in cap, sa ma trezeasca la realitate…

Si mai am o dorinta, ceva mai realizabila in acest moment,  sa gust o nuca de cocos din aia tanara cu miezul moale si sa beau apa de cocos direct din nuca cu un pai. Si cum se zice ca important este sa iti lansezi dorintele in univers si ele se vor implini, ma simt pe jumatate implinita.

Pana atunci ma multumesc cu un desert mai mult Coco decat BoBo – alb,  fin, dulceag si cu muuult cocos.

Ingrediente Coco avant BoboAstazi bucatarim cu ingrediente albe ca neaua

Fulgi de cocos: 300g

Ulei de cocos – 1 lingura sanatoasa

Lapte condensat vascos – 100g

Din cantitatile de mai sus au rezultat bulgarasi de cocos pentru 4 persoane: 8 bulgarasi mari si 12 bulgarasi mici – cantitatea perfecta de dulce si cocos pentru o zi. Pentru realizarea lor nu aveti nevoie decat de propriile manute.

Tanara si nelinistita in bucatarie…

  1. Am framantat bine uleiul de cocos cu fulgii de cocos pana s-au omogenizate cele 2 produse
  2. Dupa care am adaugat si laptele condensat si l-am incorporat si pe acesta in compozitie prin framantare.
  3. Am modelat bulgarasii de cocos, dupa care i-am tavalit prin fulgi cocos ca sa nu fie lipiciosi.
  4. I-am pus pe toti in hartiute croite pentru bomboane, pe o farfurie si i-am bagat la frigider pentru 20 de min.

Un dulce magic si cochet cu gust intre paradisiac si hedonist – J’ adore CoCo avant Bobo!

Foto: Jubirica
