Intamplarea face sa am un prenume rar intalnit si un nume si mai rar intalnit. De aceea de-a lungul timpului ambele mele nume au suferit modificari, adaptari la realitatile societatii, transcrieri gramaticale…


Si iata ca intr-un moment crucial din viata mea, momentul in care iti faci prima carte de vizita ce putea sa mi se intample?…dupa mai multe transe de carti de vizita tiparite gresit, ba numarul de telefon nu era al meu, ba adresa de email era gresita…nici nu-mi mai aduc aminte… sosec mult asteptatele carti de vizita cu numele Jubirica

Ramasa fara cuvinte si obosita sa mai comentez… intervine Dl. Profesor, colegul ala inteligent si respectat de toata lumea care vorbeste extrem de rar, dar scurt si la obiect…A atras atentia unui intreg birou de productie cinematografica cu rasul lui molipsitor si zice: “Lasa, draga, o sa fie numele tau de scena.”

Si asa a ramas…

