Cred cu putere ca noi oamenii nu ne nastem intamplator intr-un anumit spatiu geografic si ne incarcam bateriile cu energia pamantului unde ne-am nascut.

Chiar daca Bucuresti este “casa” in care am ales sa locuiesc, Chisinau este “acasa”! De fiecare data cand simt ca nivelul meu energetic scade ma intorc cu drag acasa si ma hranesc cu energia de care am nevoie. Functioneaza ca o transfuzie de sange de fiecare data!

Asa am inceput conferinta veggie din cadrul IarmarEco si m-am  bucurat sa surprind zambete de multumire pe fetele participantilor si acest lucru m-a facut sa ma simt extrem de bine si confortabil.

Daniela-Luca

Alex Iftene de la 100 zile de naturism in India + Daniela Luca + Olsea Pasa = Green ❤
Credit foto: Pagina de facebook Daniela Luca

M-am bucurat sa intalnesc o comunitate a vegetarienilor mica, dar extrem de prietenoasa si implicata, joviala si pusa pe glume ceea ce m-a super-mega-uber incantat. M-am bucurat sa ii vad in “carne si oase”  pe unul din cei 2 moldoveni de la 100 zile de naturism in India, Lucia Gavrilita si Daniela Luca care a facut posibila aceasta conferinta si cu aceasta ocazie ii multumesc din suflet!

Daniela, esti vinovata de faptul ca ai transformat un vis al meu in realitate!

Si bineinteles NU POT sa nu o mentionez pe Tatiana Onofrei de la Lotus Charity Shop – un suflet mare cu multe idei si care m-a sprijint in tot procesul de pregatire a conferintei.

prezentare_Page_02

Slide din prezentarea conferintei ALIMENTATIA VEGETARIANA - Ce? Cand? Cum?  si De ce?

In cadrul conferintei am povestit cu drag cine sunt eu, ce facem in cadrul Asociatiei Vegetarienilor din Romania, iar dupa aceea am despicat firul in 4 si anume:

  1. Care este diferenta dintre un vegetarian si un vegan
  2. Ce presupune sa fii vegetarian
  3. Cum devii vegetarian
  4. Cand sa faci marea schimbare daca te-ai hotarat sa adopti alimentatia vegetariana
  5. Si bineintele de ce sa devii vegetaria/vegan

Cele 5 aspecte au fost asezonate cu povesti veggie din Romania: Tania Bordianu, Andrei Rosu, Olivia Steer si Calin Cyfer si inspiratii internationale: Jim Morris, Mimi Kirk, Freelee -the banana girl si preferatul meu Albert Einstein.

vegani-romani

Credit foto: paginile personale de Facebook: Retete sanatoase cu Tania, Andrei Rosu, Olivia Steer si Calin Cyfer- aka Haplea Fructaliu

Am mai vorbit despre fructele si legumele care sunt recomandate a fi consumate in varianta ecologica, motivul fiind gradul mare de pesticide care poate avea efect negativ asupra sanatatii: capsuni, piersici, nectarine…, dar si cele care pot fi consumate in varianta traditionala: vinete, ananas, mazarea congelata. Vreau sa mentionez ca aceste informatii au fost prezentate cu ajutorul lui Ciprian de la Republica Bio care m-a ajutat cu mare drag si ii multumesc din suflet!

Mesajul meu a fost simplu si este si pentru voi, cei care nu ati putut ajunge la acest eveniment frumos dedicat unui trai mai frumos, mai tolerant, mai curat si mai generos: Nu conteaza daca esti ovo-lacto-vegatarian sau raw-vegan, nu conteaza daca esti omnivor sau vegan. Niciunul dintre noi nu este superior celuilalt datorita principiilor si  alegerilor pe care le facem in viata si va indemn:

alegeri-veggie

Slide din prezentarea conferintei ALIMENTATIA VEGETARIANA - Ce? Cand? Cum?  si De ce?

La final am vorbit si despre revista Slowly Veggie si 4 exemplare au ajuns la cei mai activi participanti la conferinta, asadar Irina, cum ti-am promis, revista Slowly Veggie a ajuns si la Chisinau 🙂

Mai jos vreau sa va arat in cateva imagini ce s-a intamplat la IarmarEco, Editia a III-a si totodata va multumesc din suflet voua, oamenilor care faceti posibil acest eveniment de 3 ani incoace si pentru faptul ca am facut parte si eu din el. A fost o reala placere! Faceti o treaba foarte buna si va doresc sa cresteti mari si la anul sa va paseasca pragul 2000 de suflete, iar mesajul vostru generos sa ajunga la cat mai multa lume!

Credit foto: madein.md, Irina Maracuta, sotul meu Cristian Varga si bineinteles IARMARECO
