Daca acum cativa ani vedeam un gandac in bucatarie, primul lucru pe care il faceam era sa il calc in picioare, acum NU POT!

Il iau cu grija si il pun pe o coala de hartie si ii dau drumul afara, pe geam, pe usa, nu conteaza! Acest lucru l-am constientizat acum vreun an de zile, desi de multa vreme nu mai striveam sau inecam paienjeni, muste, gandaci sau alte fiinte vii…
Adevarul este ca unul din motivele pentru care nu mai pot sa mananc carne, chiar daca as vrea, este pentru ca am devenit mai umana si pentru ca am inceput sa respect dreptul la viata a oricarei fiinte din jurul meu.

Tatiana-OnofreiDe unde vine si unde pleaca?

Tatiana de la Lotus – Charity Shop a intrat in viata mea fara sa cer acest lucru Universului. Ce admir la ea, este faptul ca are o tona de idei frumoase carora le da viata! Si uite asa, s-a gandit ea intr-o zi frumoasa de toamna sa initieze campania NU POT, pe care o sustin si sper din tot sufletul sa devina virala. Am zis! VIRALA!

NU POT este un flashmob online prin care ne exprimam refuzul de a manca carne pentru placeri fizice si emotionale si refuzul de a ucide animale pentru blanuri de lux.

Campania presupune sa populam spatiul cibernetic cu cartoane NU POT alaturi de interfata noastra si sa ne asumam mesajul pe care il promovam!
Eu si Tatiana am lansat deja campania pe paginile noastre de facebook si acelasi lucru te indemn sa faci si tu, chiar daca primesti provocarea de la una dintre noi 2 sau nu!

Ce trebuie sa faci? E foarte simplu!

  1. Fa o fotografie cu cartonul NU POT si cu tine
  2. Posteaz-o pe pagina ta de facebook
  3. Paseaza provocarea catre o alta persoana oferindu-i si cartonul NU POT

*Cartoanele NU POT le poti descarca la finalu articolului sau poti scrie mesajul cu propria ta mana cu ajutorul unei carioci si a unei coli. Alegerea iti apartine!

