Making love with you is all I wanna do…Loving you… is more than just a dream come true…

Acestea sunt versurile din coloana sonora folosita in una dintre reclamele pentru guma Love is…

Nu stiu cati dintre voi ati prins aceasta guma toxic de savuroasa cu gust de banane si capsuni, aparuta in spatiul ex-sovietic la inceputul anilor ’90. Mie  personal mi-a marcat copilaria. Era super dulce, parfumata si colorata cu galben si roz sugerand actul de iubire intre o banana si o capsunica. Siiii, in interior gaseai un fel de comic Love Stories  cu o fetita blonda si un baietel brunetel foarte. Iar reclamele erau real love stories intre o banana si o capsuna. Si ca sa va demonstrez va ofer si un demo…

P.S. Calitatea lasa de dorit, pentru ca este vorba despre primele reclame aparute la tembelizor imediat dupa destramarea URSS.  Asa ca give peace a chance!

Love is… bubble gum

Eu mi-s tare mandra ca am gasit-o si recunosc ca mi-a luat ceva timp de reasearch, asa ca m-am inspirat si… made some morning love…

Love is… Ingrediente

Ingrediente shake

 

Se pune totul in blender si shake-shake-shake. Gata! Love is…Shake

Love is…Tips&Tricks

  1. Pentru ca am fost lenesa si comoda eu am folosit lapte de soia cu aroma de vanilie din comert. Nu e cea mai sanatoasa varianta, dar cand esti in criza de timp si ti-e foame,  te salveaza. Pentru ca laptele vegetal din comert, in special cel cu arome, are zahar, muuuult zahar, shake-ul facut de mine a iesit cam dulce, fapt pentru care l-am dres cu vreo jumatate de pahar de apa. Altfel daca folosesti un lapte vegetal neindulcit, acesta va prelua dulceata bananei si nu mai trebuie dres nici cu apa, nici cu indulcitor. Daca totusi creierul iti cere ceva mult mai dulce, drege shake-ul cu inca o banana.
  2. Se poate folosi orice tip de lapte vegetal: migdale, susan, cocos, seminte de floarea soarelui, Recomand sa il faci acasa – mai ieftin, mai sanatos si mai gustos. Eu il recomand pe cel de migdale.  Este preferatul meu si prima mea iubire cu un lapte vegetal.

Love is… shake&bubble gum…

This slideshow requires JavaScript.

Love is… Like&Share if you care…

 

 

 

